קריית ביאליק ביוזמה חינוכית משותפת: חוגגים יום הולדת ומזמינים את כולם, בלי הדרה והחרמת אף ילד

פורום מנהלי בתי הספר בקריית ביאליק והנהגת ההורים, יחד עם ראש העיר אלי דוקורסקי ומנהל אגף החינוך עמי ראובן, יוצאים ביוזמה שנלחמת בהחרמת והדרת ילדים בחגיגות יום הולדת. חוגגים יום הולדת? מזמינים את כולם

מערכת החינוך בקריית ביאליק יוצאת כנגד החרמה וההדרה של ילדים ופונה לכלל התלמידים והוריהם עם הבקשה להזמין את כל ילדי הכיתה לימי הולדת.

את הפנייה יזמו פורום מנהלי בתי הספר בקריית ביאליק והנהגת ההורים וחתומים עליה ראש העיר אלי דוקורסקי ומנהל אגף החינוך עמי ראובן.

היוזמה באה למנוע מצב בו ילדים מסוימים מרגישים דחויים, כאשר הם לא מוזמנים להשתתף בחגיגות יום ההולדת של חבריהם לכיתה. בכדי למנוע את המצב פנה פורום המנהלים בקריאה נרגשת לתלמידי העיר והוריהם: חוגגים יום הולדת ? מזל טוב! מזמינים את כולם!

ראש העיר אלי דוקורסקי: "מערכת החינוך בקרית ביאליק מחנכת בראש ובראשונה לערכים של רעות, עזרה הדדית, סבלנות וסובלנות. לא נאפשר הדרה חברתית של ילדים בקריית ביאליק".  

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות